Ta strona używa COOKIES.
OK, zamknij

AKTUALNOŚCI

SALON NIECZYNNY
2023-12-21
UWAGA! W dniach od 22-26.12.2023 tj. od piątku włącznie salon sprzedaży w Chybiu będzie NIECZYNNY
więcej
Salon Sprzedaży Nieczynny
2023-04-07
UWAGA! W dniu 08.04.2023 tj. sobota salon sprzedaży w Chybiu NIECZYNNY
więcej
Krótsze godziny pracy
2023-04-07
Szanowni Państwo, W dniu 07.04.2023r. tj. piątek salon sprzedaży w Chybiu czynny będzie w godzinach od 8-12
więcej
UWAGA! W dniu 02.04.2021 salon sprzedaży w Chybiu będzie czynny do godz.12
2021-04-02
UWAGA! W dniach 02.11.2021 oraz 04.01.2021 salon sprzedaży w Chybiu będzie NIECZYNNY
2020-12-31
UWAGA! W dniu 24.12.2020 tj. czwartek salon sprzedaży w Chybiu NIECZYNNY
2020-12-23

 

 

Bramy Przemysłowe - Systemy przeładunkowe WIŚNIOWSKI

Oferujemy szereg produktów z zakresu techniki przeładunku w postaci bram, pomostów, uszczelnień, oraz wyposażenia dodatkowego. Wszystkie elementy tworzone są w oparciu o najwyższą jakość materiałów oraz najnowocześniejsze technologie, spełniając wszystkie normy dotyczące bezpieczeństwa oraz eksploatacji.

 

Galeria Zdjęć - Bramy Przemysłowe Systemy Przeładunkowe WIŚNIOWSKI
 

Pomosty

Przeznaczeniem pomostu jest niwelowanie różnicy poziomu między miejscem rozładunku, a skrzynią ładunkową samochodu dostawczego.

Oferujemy dwa rodzaje pomostów przeładunkowych:

  • PowerRamp 232 NG - elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z klapą z opuszczanym językiem
  • PowerRamp 233 NG - elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem

 

 

 

Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy
z klapą z opuszczanym językiem PowerRamp 232 NG

Budowa

  • blacha łezkowa o grubości 8 mm (z ryflowaniem) i 6 mm (bez ryflowania)
  • język wykonany jest z blachy o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
  • platforma wzmocniona wzdłużnie
  • samoczyszczące zawiasy przednie

 

Praca

  • platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
  • siłownik umieszczony centralnie pozwala na dostosowanie się rampy do przechyłów pojazdu nawet do 10% szerokości platformy

 

Obsługa

  • Pomost przeładunkowy 232 NG jest obsługiwany za pomocą tylko jednego przycisku. Wciśnięcie przycisku powoduje unoszenie podestu z pozycji początkowej oraz rozłożenie języka po osiągnięciu najwyższego poziomu. Zwolnienie przycisku powoduje automatyczne opuszczanie podestu oraz oparcie klapy na skrzyni ładunkowej pojazdu.

 

Zabezpieczenia

  • w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
  • wyłącznik awaryjny z blokadą włączania,
  • boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
  • podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia podczas ruchu poprzecznego),
  • czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
  • mocne podpory serwisowe,
  • zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny

 

Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy
z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem PowerRamp 233 NG

Budowa


  • blacha łezkowa o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
  • język wykonany jest z blachy o grubości 14 mm (z ryflowaniem) i 12 mm (bez ryflowania)
  • platforma wzmocniona wzdłużnie

 

Praca

  • platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
  • język wzmocniony prowadnicami przesuwającymi się w profilach platformy
  • praca siłownika odbywa się pod niskim ciśnieniem roboczym (100 bar)
  • twardo chromowane tłoki przystosowane do pracy pod ciśnieniem 1200 bar.
  • przewody hydrauliczne przystosowane do pracy pod ciśnieniem do 600 bar.
  • w głównym siłowniku wbudowany zawór bezpieczeństwa

 

Obsługa

  • pomost przeładunkowy 233 NG jest obsługiwany za pomocą panelu 4-przyciskowego
  • blokada języka w momencie oparcia rampy o powierzchnię ładunkową samochodu
  • platforma i język aktywowane niezależnie za pomocą agregatu hydraulicznego
  • poziom rampy dostosowuje się do ruchów samochodu w trakcie przeładunku

 

Zabezpieczenia

  • w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
  • wyłącznik awaryjny z blokadą włączania,
  • boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
  • podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia podczas ruchu poprzecznego),
  • czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
  • mocne podpory serwisowe,
  • zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
  • obsługa przedstawiona czytelnymi piktogramami
     

 pomosty - wymiary:

Wymiary [mm]

2000 x 2000

2000 x 2500

2000 x 3000

2250 x 2000

2250 x 2500

2250 x 3000

PoweRamp 232 NG

232 NG - 009

232 NG - 010

232 NG - 011

232 NG - 013

232 NG - 014

232 NG - 015

PoweRamp 233 NG

233 NG - 009

233 NG - 010

233 NG - 011

233 NG - 013

232 NG - 014

233 NG - 015

 

 Śluzy uszczelniające

Śluzy uszczelniające oferowane przez firmę WIŚNIOWSKI to doskonałe rozwiązania cechujące się trwałością i dobrymi właściwościami użytkowymi. Pozwalają one ograniczyć zużycie energii oraz zapewniają zabezpieczenie dla przeładowywanych towarów a także zwiększają komfort pracy dla personelu.

Dzięki zastosowaniu wytrzymałych materiałów charakteryzują się dużą odpornością na promieniowanie UV a także wysokie i niskie temperatury. Trwale zachowują estetyczny wygląd, a poszczególne elementy nie odkształcają się.

Oferujemy śluzy uszczelniające w różnych wersjach, dostosowanych do rodzaju pojazdów, przeładowywanych towarów oraz metod magazynowania.

 

Śluza uszczelniająca PowerShelter 403M

 Konstrukcja:

  • rama przednia wykonana z anodowanego i wytłaczanego aluminium
  • rama tylnia wykonana ze stali ocynkowanej
  • sprężyste ramiona łączące ramy ułatwiają dostosowanie się śluzy do dokującego pojazdu
  • dzięki systemowi drenaży woda nie zalega na śluzie

 

Fartuch:

  • wykonany z jednego kawałka tkaniny poliestrowej pokrytej warstwą PVC
  • wysoka odporność na rozdarcia i ścieranie
  • śluza jest elastyczny w płaszczyźnie pionowej, a stabilny w płaszczyźnie poprzecznej
  • oznakowanie na krawędziach spełnia rolę orientacyjną w celu ułatwienia precyzyjnego dokowania pojazdu

 

Specyfikacja techniczna:

  • Szerokość – 3400 mm
  • Wysokość – 3400 mm
  • Głębokość zabudowy - 600 mm
  • Szerokość bocznych fartuchów – 600 mm
  • Wysokość górnego fartucha – 1000 mm
  • Gramatura fartucha – 3000g/m2
  • Standardowy kolor - czarny
     

Śluza pneumatyczna PowerShelter 407

Konstrukcja: 

  • stelaż ze stali ocynkowanej zabezpieczony od zewnątrz powlekaną blachą stalową
  • narożniki wykończone listwami z anodowanego aluminium
  • zabezpieczenie w postaci konsoli ochraniających z ocynkowanej blachy

 

Poduszki:

  • wykonane z tkaniny poliestrowej powleczonej obustronnie odporną na ścieranie, antyelektrostatyczną warstwą PVC
  • paski zabezpieczające z dwuwarstwowej elastycznej tkaniny poliestrowej powleczonej odporną na ścieranie, antyelektrostatyczną warstwą PVC
  • harmonijkowa forma w kształcie wzdłużnych poduszek

 

Napęd:

  • górna poduszka rozwijana za pomocą silnika rurowego
  • kompresor wypełnia wszystkie poduszki powietrzem równolegle z rozwinięciem uszczelnienia

 

Obsługa:

  • jeden przycisk uruchamia silnik rurowy oraz poduszki
  • czas uszczelnienia przestrzeni między pomieszczeniem a pojazdem – 30 sekund
  • kompresor utrzymuje ciśnienie w poduszkach
  • system detekcji zapewnia stałe dopasowanie górnej poduszki do ruchów pojazdu
  • za pomocą naciśnięcia guzika silniki zostają dezaktywowane
  • górna poduszka zwija się za pomocą funkcji powrotu

 

Specyfikacja techniczna:

  • Szerokość – 3500 mm
  • Wysokość – 3700 mm
  • Głębokość zabudowy – 0/ 800 mm
  • Paski zabezpieczające (szerokość boków) – 250 mm
  • paski zabezpieczające (wysokość góry)
  • zalecana wysokość montażu 4700 mm
  • garmatura materiału poduszek – 650g/m
  • szerokość bocznych poduszek w trakcie pracy – 600 mm
  • głębokość górnej poduszki w trakcie pracy – 1100 mm
  • czas wypełnienia poduszek powietrzem – 30 sekund
  • powrót do pozycji wyjściowej
  • klasa bezpieczeństwa panelu sterującego – IP65
  • zasilanie – 230 V/ 0,25 kW
  • napięcie sterowania – 24 V DC
  • temperatura pracy – od -35°C do 80°C
  • kolor - czarny
     

Naprowadzacze

Bezpieczne i precyzyjne dokowanie pojazdu ciężarowego w miejscu przeładunku odbywa się za pomocą naprowadzaczy kół.

Naprowadzacze umożliwiają precyzyjne zaparkowanie pojazdu, bez niebezpieczeństwa uszkodzenia zarówno stanowiska przeładunkowego i budynku, jak również pojazdu

 

 

 

 

Naprowadzacze w wersji do zabetonowania – 970-013

  • wykonywane z rury stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie za pomocą cynkowania ogniowego
  • średnica 160 mm
  • długość 1920 mm
  • elementy zakotwiczające betonowane na głębokość 40 cm
     

 

 

Naprowadzacie w wersji do przykręcenia (z flanszą) - 970-011

  • wykonywane z rury stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie za pomocą cynkowania ogniowego
  • średnica 160 mm
  • długość 1920
  • montowana do podłoża za pomocą płyty montażowej (flanszy) na czterech śrubach
     

 

 

Odbojniki

To dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniami stacji przeładunkowej oraz pojazdu. Ich zadaniem jest pochłanianie siły i amortyzacja uderzenia samochodu ciężarowego dokującego w stacji przeładunkowej

 

 

 

 

Odbojnik gumowy RB 300

  • Wykonany w całości z odlewu gumowego o wymiarach 250x300x100
  • Odbój posada dwa otwory montażowe
  • Możliwość montażu na konsolach

Odbojnik gumowy RB 500

  • Wykonany w całości z odlewu gumowego o wymiarach 250x500x100
  • Odbój posada dwa otwory montażowe
  • Możliwość montażu na konsolach
     

 Cały opis oraz fotografie zawarte na powyższej stronie są przygotowane w oparciu o:

  • ,,Teksty firmy WIŚNIOWSKI''
  • ,, Materiały firmy WIŚNIOWSKI''

 

3.DOORSY
Wiśniowski
Aldo
Śląska Fabryka Okien KNS
Sonarol
Somfy
5.DRE
4.CAL
TALMET
2.KMT
7.Porta
6.Erkado
Profit
1.WIKĘD